
Telefoontje van de huurder, vanuit Houffa : de douche loopt slechts heel langzaam leeg, en er lekt water doorheen de vloer tot in de relaxuimte beneden.
Dit probleem vertoont veel gelijkenissen van het geval in oktober 2006, maar er is een verschil : het water dat niet wegloopt.
Telefoontje naar de aannemer - en die belooft om morgen (op de huurwisseldag) zijn mensen langs te sturen.
Ik ben zelf ook ongerust over de oorzaak, temeer dat het herstellen van de schade toendertijd niet bepaald eenvoudig was (4m2 plafond-gyproc vervangen). Even bij de baas vragen of hij me kan missen morgen voormiddag, en indien ja, ga ik morgenvroeg eveneens naar Houffa.
Dit probleem vertoont veel gelijkenissen van het geval in oktober 2006, maar er is een verschil : het water dat niet wegloopt.
Telefoontje naar de aannemer - en die belooft om morgen (op de huurwisseldag) zijn mensen langs te sturen.
Ik ben zelf ook ongerust over de oorzaak, temeer dat het herstellen van de schade toendertijd niet bepaald eenvoudig was (4m2 plafond-gyproc vervangen). Even bij de baas vragen of hij me kan missen morgen voormiddag, en indien ja, ga ik morgenvroeg eveneens naar Houffa.
Gelukkig heb ik tijdens de bouw wat werf-fotootjes genomen, zodat ik de structuur van de leidingen kan visualiseren.
Telkens opnieuw zaaien dergelijke calamiteiten twijfel aangaand de verdere verhuur.... de oorspronkelijke idee was dat de huur-inkomsten (deels) de aankoop van de chalet zou financieren, tot op het punt dat we ons kunnen veroorloven de chalet alleen voor onszelf te houden. Maar de verhuur "verbruikt "de chalet aan dermate hoog tempo, dat we twijfelen of het wel zin heeft zo lang te wachten (wat zal ervan overblijven als het zover is?).
Wordt 2009 dan toch het laatste jaar dat we de chalet 8p in verhuur geven? Dat zal van onze professionele situatie afhangen. Hebben we tijdens -en na- de crisis nog steeds onze job, gaat de chalet op 31/12/2009 finaal uit verhuur.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten