dinsdag, juni 16, 2009

panne vaatwas

Telefoon van ons agentschap : de huurders in de chalet 6p melden dat de deur van de vaatwasmachine niet meer sluit, en daardoor is de vaatwas onbruikbaar. Ons agentschap vraagt of ze iemand langs moeten sturen.

Zulk bezoek wordt ons, inclusief verplaatsing/uren, gefactureerd. We willen dan ook eerst wel nagaan of het wel zin heeft, en de exacte oorzaak/aard van het probleem kennen. De huurder beschrijft het probleem - hoogstwaarschijnlijk heeft iemand de deur opengerukt zonder de hendel in te drukken (sommige vaatwassers openen inderdaad zonder handvat in te duwen, maar deze dus niet....
Serienummer opgezocht, hersteller aangesteld, hopelijk kunnen ze snel ter plekke gaan.

Intussen contacteren we de vorige huurder - maar ook hier geen uitsluitsel : de vaatwas heeft nog gedraaid toen ze vertrokken zijn, wat wordt bevestigd door de poetsvrouw.

En dus.... draaien wij op voor de kosten van herstelling.

Geen opmerkingen: