De Waalse diensten voor Toerisme hebben dit jaar de promocampagnes tijdig in gang geschoten. Mooi op tijd deze keer, want dat was de afgelopen jaren wel wat anders.
Eén van de websites die wordt aangereikt is Ardennen Weekend, waarvan de openingspagina zich blijkbaar richt op de Engelstalige weekend-toerist, deze opent in het Engels (Low-Hanging fruit, anyone?)
Elke poging tot promotie is lovenswaardig, maar ergens blijf je achter met het gevoel dat het -alweer, wel, een onafgewerkte... poging is, een projectje, een probeersel, gegoten in de oersaaie en overal terugkerende OPT-stijl... Want zoek eens in de drop-down menu's bij "type verblijf" naar :
- Actieve ontspanning
- Muziek
- Natuur
- Ruimtevaart
en wat krijg je als zoekresultaat? "De opzoeking gaf geen enkel resultaat."
Mensen, als je niets te bieden hebt, biedt dan ook de keuzemogelijkheid niet aan! Dat is toch even nutteloos als er 'diepzeeduiken' bij te zetten?
Met de andere opties is het niet veel beter gesteld. Vele bevatten een wel erg beperkte keuze : een weekendje shopping in Luik, iemand?
Close, but no cigar.
woensdag, april 07, 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten