Drie maand geleden berichtten we over onzorgvuldige schoonmaak van onze chalets. De verbetering na gesprekken met ons agenstchap blijkt slechts tijdelijk: we krijgen op één maand tijd drie klachten over een ontoereikende schoonmaak:
- haard niet leeggemaakt
- spinnenwebben
- stof
- etenresten in microgolf.
Het siert deze gasten dat ze dit op eigen initiatief melden. Liever dit, dan dat ze niets zeggen en onze chalet bij anderen zouden afraden. Een ontevreden klant komt niet terug, dit kost ons dus geld. We hebben dus alle reden om deze klachten zeer serieus te nemen.
Probleem is wel dat we weinig drukkingsmiddelen hebben om een standaard op te leggen, aangezien we niet telkenmale naar Houffalize kunnen rijden om een controle uit te oefenen. Dit is tenandere niet onze taak, daar betalen we het agenstchap voor.
We vragen ons agentschap om controles uit te voeren, en corrigerence aktie te ondernemen.
maandag, oktober 18, 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten