
Een paar dagen geleden stelden we dat het laten voeren van promotie voor de Ardennen door de overheid niet bepaald een succesverhaal is. Het marketen van je accomodatie kan je maar beter zelf doen, wil je gasten aantrekken.
Die boodschap hebben ze ook begrepen bij Ardennes-Etape, een aggregator van Ardeense vakantiehuisjes. Nadat ze er al een reeks infomercials kochten bij De Persgroep, kopen ze deze keer Els Tibau, momenteel (door de beperkte shelf life van dit soort dames) vrij ter beschikking voor dit/elk soort acte de présence. In een reeks clips prijst ze een aantal accomodaties aan.
We zijn geen fan van dit soort marketing, maar het moet gezegd: het werkt. Bovendien zijn de website/foto's/voorstelling van de accomodaties motiverend. Iemand binnen dat bedrijf heeft goed gesnapt hoe het wél moet. Goed voor de Ardennen dus!
Die boodschap hebben ze ook begrepen bij Ardennes-Etape, een aggregator van Ardeense vakantiehuisjes. Nadat ze er al een reeks infomercials kochten bij De Persgroep, kopen ze deze keer Els Tibau, momenteel (door de beperkte shelf life van dit soort dames) vrij ter beschikking voor dit/elk soort acte de présence. In een reeks clips prijst ze een aantal accomodaties aan.
We zijn geen fan van dit soort marketing, maar het moet gezegd: het werkt. Bovendien zijn de website/foto's/voorstelling van de accomodaties motiverend. Iemand binnen dat bedrijf heeft goed gesnapt hoe het wél moet. Goed voor de Ardennen dus!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten